zondag 12 april 2009

Demogyada

Terwijl Lisa samen met papa paaseieren ging zoeken in de speeltuin 't Eikske gingen Sanne en ik op pad naar Zoetermeer. Hier zou de Demogyada plaatsvinden waar de meiden al weken lang voor aan het trainen zijn. Sanne danst bij PHDES in Landgraaf en doet dit met veel plezier.
Omdat dit toch een hele lange rit is - we hebben dik 2,5 uur in de bus gezeten - en de optredens 's avonds waren moesten een aantal meiden van de groep afhaken maar we waren toch met 8 toppers over van de groep van Lenny.
Om 15.00 uur vertrok de bus richting Zoetermeer. Zonder Ome Josje :) maar ook deze chauffeur van Lindetours heeft ons veillig heen en terug gebracht. Sanne zegt nog zo mooi: "Mam, misschien komt Ome Jos ons wel halen met de bus :)" "Ja hoor Sanne, de chauffeur rijdt echt niet terug hoor, die blijft gewoon bij ons" HAHAHA




De mama's (of papa's) mochten ook mee - tegen betaling uiteraards ;)- met de bus. Aangezien ik vrij had deze zaterdag en Sanne het geweldig vond dat ik mee ging heb ik mij maar bij elkaar gepakt en ben ik meegegaan. Volle tas met broodjes, drinken en snoepjes mee, dan houdt ik het wel vol in de bus :)
We waren maar met 2 mama's in de bus, en daarom konden we dus ook met de groep mee naar binnen als begeleiding. Eerst de zaal verkennen waar gedanst moest worden en de slotdans oefenen, ondanks dat wij hier niet aan mee zouden doen, dan zaten wij al in de bus richting Landgaaf terug. Maar goed........ we hadden nog even tot dat het begon en besloten iets te gaan eten. Het was erg druk in de Kantine en het duurde dan ook even voordat we onze frietjes konden nuttigen :)

Snel omkleden en nog even "oefenen"



En dan wachten.........


Vlak voor de pauze was het dan zover. De jongste - aanwezige - groep van PHDES mocht hun kunsten vertonen en wat waren ze goed!!!!!
Alsof ze al jaren optreden voor publiek, bijna allemaal gelijk en wat een stralende gezichtjes. SUPER gewoon. Ze kregen dan ook een daverend applaus van iedereen.
Ze waren daarna wel harstikke kapot :)





En ondanks dat was het nog een gegons van jewelste in de bus terug naar Landgraaf :)
Alle spanningen kwamen eruit HAHA.
Ik heb toch wel even mijn oogjes dichtgedaan en Sanne heeft ook liggen ronken.
Om 00.45 uur waren we terug in Landgraaf.
De auto in en terug naar huis en snel ons bedje opzoeken.
Over een paar uur zal de paashaas de eitjes wel verstopt hebben :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten