woensdag 18 maart 2009

Lisa's verjaardagsfeestje

Het is al weer een tijdje geleden dat onze muis jarig is geweest, maar het viel precies in de carnaval's vakantie en tja, dan hebben we wel wat anders aan ons hoofd als verjaardagspartijtjes te organiseren.
Eenmaal terug op school komen er weer van allerlei andere dingen tussen maar uiteindelijk hebben we vandaag dan toch het feestje gevierd voor vriendjes/vriendinnetjes van haar klas.
Ze mocht van mij 6 kindjes uitnodigen en Lisa besloot om daar 3 jongens en 3 meisjes van te maken.
Dit zijn de uitnodigingen die ik gemaakt heb:


Lisa heeft de dagen afgeteld :) Het is ook zo spannend allemaal. We hadden al samen besloten dat we naar Hoeve de Aar zouden gaan voor te discobowlen. Naderhand frietjes met een snack en dan naar huis.
Maar voordat het zo ver was eerst thuis nog een stukje taart eten met wat drinken en cadeautjes uitpakken hoort daar dan ook bij :)







Daarna op weg naar Hoeve de Aar. Tjonge wat was het daar druk. Ik kon nergens een parkeerplaats krijgen. Heb zeker 10 rondjes gedraaid voordat ik eindelijk een plaatsje vond. De kinderen hadden ondertussen al de schoenen aangetrokken, want Janine - die ook weer van de partij was - had wel al een plaatsje en was al met de kids naar binnen gegaan.
Baan 7 en 8 werd ons toebedeeld. En wat gooide ze de ballen door de lucht HAHAHA. Ze hebben mij in ieder geval gigantisch van de baan geveegd. :)





Na afloop waren er frietjes met een snack. Een zakje snoep lag al klaar. Lisa kreeg als cadeautje nog een spaarpot in de vorm van een bowlingbal. Ze zijn er op vooruit gegaan :) Sanne kreeg een medaille toen zij haar feestje daar hield. Dit vind ik persoonlijk veel leuker :)






En dan de kids weer terug brengen naar huis.
Gelukkig duurt het nog even tot aan november. Kan ik even bijkomen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten